Isnin, 1 November 2010

Sebuah kelahiran...


Selamat datang dan salam sejahtera...

Setelah hampir sebulan berusaha menyiapkan blog ini (buat part-time jer...) akhirnya pada tarikh 01.11.2010 jam 10.20 malam  dengan lafaz...


maka dengan rasminya...lahirlah blog 'My Dinar Emas' ke alam siber. Semoga blog yang masih baharu ini dapat digunakan untuk bertukar-tukar ilmu, pendapat, pandangan atau apa-apa maklumat yang boleh mendatangkan kebaikan kepada seluruh umat manusia di muka bumi ini...( dapat pembeli emas atau dealer baru pun nak jugerrr... )

Saya juga mengharapkan tunjuk ajar daripada Master Dealer - Master Dealer Public Gold(yang dah berjaya dan kaya rayerr...) berkenaan dengan ilmu emas ini semoga kita semua berjaya dan kaya raya hendaknya.

Kepada En. Syukor Hashim (http://www.jutawanemas.com/) terima kasih atas perkongsian ilmu emas dengan rakyat Malaysia (harap banyakkan  ler lagi menulis dalam web tu...nak hadir seminar kat PG Sunway tu selalu padat dengan orang ramai, tak dapat nak masuk dalam bilik seminar pun..mintak lerr Pengurusan PG buat kat dewan besar he..he )

Tidak lupa kepada 'Datin' ( http://www.emasterpilih.blogspot.com/ )atas tunjuk ajar beliau ( terima kasih daun keladi, jangan luper terus ajar lagi...)
Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan